och vi glömmer höst och vi glömmer vår, vi glömmer allt och tror att tiden är svår, men man kommer på sen efteråt, att man hade rätt kul emellanåt


tiden går fort. hittade minneskortet fullt med bilder. har blivit hyfsad bra på att fota på lite otippade tillfällen. skulle kunna börja matblogga tillexempel:




och vad jag vet är jag världens bästa bönbiffsmakare, när jag väl lägger manken till och den ansträngningen är jag ju tvungen att dela med mig om. skryta kanske det kallas. nåja, ingen i familjen smakade så resultatet får jag väl stå för själv. Det var gottt!



och sen har jag varit och kollat på mud walk när de spelade på nalen för någon helg sedan. sjuk gotlandsnostalgi och grymt bra. och snygga är dom också.



och här är simon. han är fin men råkade få lite hår i munnen just här. kan inte vara så lätt när man har så långt hår som han. åh jag vill också ha långt hår, sparar men det växer liksom inte.



Här är en ångestbild på ikeaparkeringen - appropå otippade bilder. Men såhär: åt det här hållet står det sällan några bilar alls - och så här fullt ska det inte se ut helgen innan löning (föreställ er kaoset åt andra hållet om ni kan). gaahh vad vi serverade hamburgare!



och appropå gotland så hade gotlänningarna höstlov i veckan så världens bästa emelie var i stan, så i lördags fikades det frukostfika med fikatjejerna. det absolut bästa man kan göra innan jobbet. helt underbart fruktansvärt super mysigt! Bestämde mig för att i framtiden bli en frukostfikare. Jaaa!



och här är dom. mina fina. minus cattis - nästa gång måste hon vara med!



och annars? Ja, resten är ofotograferat. idag tillexempel har jag tentapluggat - i teorin. praktiken har varit mer lyssna på winnerbäck och drömt. inbillar mig att tentan kommer gå bra ändå och peppar med att planera fika med mina kursvänner.


Kommentarer
Postat av: Y

fina bilder!

2011-11-01 @ 09:25:16
Postat av: Cissi

langa recept på bönbiffar!!!!!! <3

2011-11-03 @ 10:48:25
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0