murmel mutter graghtdkyjghhgfhmdgn




Dagens irritationsmoment kan sammanfattas i två ord: webbaserad kurslitteratur. Jag menar hur (HUR??!) ska dagens ungdom (jag) klara av att läsa 70 sidor om språkvetenskap och kön på en lysande jobbig skärm när facebook, spotify, ja till och med sånt som spindelharpan finns inom i halv sekunds räckhåll så fort man tröttnat på hoppande sidor och NÄ inte går det ihop med min planering om att läsa påväg till jobbet heller för jag kan inte läsa webbbaserade kurser i en buss hur gärna jag än vill. Murmel. (och jag vet, jag borde inte blogga om det här, jag borde läsa istället). Och juste, tacka vet jag böcker. Underbara tunga tegelstenar som kostar svinmassa pengar och ger axelvärk och starka ryggar! Bäst. Ever.

Muntrar upp mig själv med att nu är avloppet rensat (yes!!) och ikväll får jag ha på mig mina egna kläder - ingen max uniform (jippppie!!!).


Kommentarer
Postat av: Karin

Svar på kommentar: JA du och Jenny är med på shooten! Hmm det här kommer bli många bilder och jag är ju sädär egocentrisk också... Det får bli TVÅ sessions! HUrra, Ännu bättre!

2011-09-28 @ 17:07:14
URL: http://kariniowa.blogg.se/
Postat av: Kris

Jag har exakt samma problem med min nätbaserade undervisning själv. Tänk om man var beroende av en internetkabel igen! Då hade det bara varit att rycka ur den, fast det löser inte det där med spindelharpan förstås ;)

2011-09-29 @ 17:08:22
Postat av: Y

Kalle/Calvin var söt i alla fall =)

2011-09-29 @ 17:34:14
Postat av: F

Kris: Jag saknar internetkabeln!! Flyttade på datorn idag och låtsades att det betydde att internet var borta, funkade en timme, sen genomskådade jag mig själv......

2011-10-06 @ 01:32:03
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0