Medan knoppar brister




känns alltid bra att börja med en kojektivistbild. På hemligt ställe. Där skulle jag ju aaaaldrig gå in...



har jag nämnt att jag barnvakar en rockstjärna? här äter han kakor med sina storkusiner i humlan



efter kakuppladningen blev det springtävling (det här var innan han fick ha cykeln) (innan jag behövde kuta som en dåre fem meter bakom...)



annars brukar jag stänga ute mina rökande spontanbesökare...



och så har jag stekt veganpannkakor! Sjukt bra!



och så var det rockstjärnan igen. Han kan framföra varenda låt från melo 2012, citerar båre ranelid och gormar med i dead by april... slå det du eric saade! (flaggorna betyder att det är bra)



bästa kortet från i lördags.



Annars två, så kompenserar jag springrundor med pizzafrukost om det är Louise som frågar. ah, stuvstapizzan får högsta betyg!



och inatt, tror jag det var, så drömde jag att jag målade en jesustavla. Inspirerad från konfaträffen? Eller av jesustavlorna på den där inredingsbutiken med läskig pojke under, Cammo? Slutade med att jag kom fram till att det var en najs idé... Voila! Historiens mest rosa Jesusbild!

Och, medan jag målade har jag lyssnat från början till 2010-05-31 på min Frida Gillar lista på spotify. En sån där standard där allt jag gillar hamnar. Vilket betyder att, samtidigt som Jesus växt fram på tavlan har jag åkt tidsmaskin genom min musiksmaksutveckling... eller nått... I detta nu spelas I Am A Women - det betyder när vi gick på SatC 2, hade högstaklacktävling och drack cosmopolitan... those days!

Nu ska jag nog krypa i säng. Tänker på att nu är Lo-cheese förhoppningsvis framme, hemma, och att det märks lite att hon inte är här.

Kommentarer
Postat av: Y

Agge är ju för skön.



Själv har jag kollat på ett program på svt2 om Simon & Garfunkel så himla bra back to the 70th...

2012-04-04 @ 00:43:48
Postat av: F

åh, det lät intressant ju, kollade på ett om jesus - gårdagen till ära - mer back to the 00th ;)

2012-04-04 @ 22:26:10
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0