tre minuter


Jo såhär, sjukt bra jobbdag! Och nu så skulle jag hem, kom på att jag skulle steka pannkakor för att använda sojamjölken innan den dog, packa ihop lite och så äta framför game of trones. Problem: nya avsnittet kommer inte ut förän 00:00. Så när pannkakorna stod klara, jag var mysklädd och redo så ba nähä, femtio minuter kvar. Sen är jag ju inte dummare än så (?) att jag inser att jag kan packa klart, diska, tvätta ansiktet och checka sånt viktigt som fejjan... Nu är klockan i alla fall äntligen 23:57 och det enda tidsfördriv jag kan komma på är att blogga. Och notera skillnaden på tre minuter när en står i driven och när en sitter här.

Kommentarer
Postat av: Y

ha ha ,men ibland har man ju kunnat se playvesionen samtidigt som den visas på TV...

2012-04-05 @ 09:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0