(If loneliness was art I could hang you from the wall) THIS SITUATION HAS TO CHANGE


jag luktar äkligt. min mage kurrar. jag dricker saltvatten. och inatt drömde jag att jag blev vän med en tiger och blir sådär helmysig i kroppen när jag tänker på hur supergosig den lilla rackarn var. vi dansade också. runt i vardagsrummet i sollentuna. för det var enda sättet att flytta på sig. ingen hade gosat med honom på så länge att när jag väl gav honom en kram så ville han inte släppa. det höll på att bli en läskig dröm, men sen kom jag ju på det där med dansen.
så går det när man sover +30 timmar. drömmarna spårar, ännu mer är vanligt.



nu kanske jag ska fortsätta på min diet: dagens formbrödsskiva! (magsjuka kan gå och dö, förinta sjukdomen, jag tänker inte försvara den, everrr)

Kommentarer
Postat av: hw

Har du läst "Life of Pi" ?

det skulle kunna förklara drömmen,...

2012-02-10 @ 18:37:24
Postat av: F

tja, måste kanske läsa om den då... minns att det var en bengalisk tiger med dock :)

2012-02-11 @ 01:05:59
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Y

har för mig att vi läste nån barnbok om en tiger, minns inte så mycket dock.

2012-02-11 @ 09:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0