ÅÅÅÅÅR 2011!

Klart Fridainspirerat. Jisses vad 2011 gick långsamt och ändå snabbt!




Januari
Börjar året... (med)
... att åka till Lund och skriva heldagsprov för pilotutbildningsuttagningen - och gå vidare!
... plugga det jag uppenbarligen var skapt att plugga
... att våga åka skidor igen (trots diskuterbart resultat)



Februari

kommer näst...
... med skridskoåkning
... och vårkonfaläger
... (och en massa plugg)



Mars



... var första tentamånaden. Här med den lika viktiga tentalunchen (som var god, jag lovar!)



April





har knopp i håret...
... och Mosesstaven för Valborgsfirande!
... och resa till Barcelona



Maj




och...
... jag var på Gotland och glömde min kamera framme
... jätteknölkallan slog ut



Juni





blommar mest
... mest trötthetens och utslithetens blommor på multi faktiskt
... men en hel del gott och mysigt också



Juli




...bjöd på minihamburgare i Hong Kong
... och segling i Göteborgs skärgård



Augusti





och...
... A och jag åkte till Egypten och gjorde ALLT. Kairo, Luxor, dykning, delfiner, ökensafari (vattenland)...
... matlådesamlandet började igen



September





härlig sommar är det då...
... och vi firade mormors 80års dag
... och busade de sista sommarbusen
men



Oktober



och...
... det var den ROSA månaden även i Statsrätten!



November







och...
.. vi plockade svamp
... och gick på dop
... och smet in på genrepet och såg showen!



December





är så grå...
... fast lussesnigeln
... och tjockisfågeln




GÖR DET BRA ÄNDÅ



Kommentarer
Postat av: F

haha, den där majbilden kommer förfölja mig för evigt, eller hur? ^^



fina bilder :)

2012-01-25 @ 18:53:50
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0