och jag vet jag duger, precis som jag e


tisdagsledig. lyssnar på caroline af ugglas invirad i mitt gula täcke och eftersom solen aldrig riktigt når in i mitt rum så behöver jag inte vakna mer än så här.

louise och jag hade ett fint samtal igår, kom fram till att i fortsättningen så ska jag bara hata vegeterianer för det är bara dem som jag kan utsätta för det värsta att bryta sig in i deras hem och ta all mat, utan att jag måste slänga massa grejer sen.

om man nu ska hata alls då.

dagens grej: mot blodcentralen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

klart du duger, men varför hata?

2012-01-10 @ 14:48:19
Postat av: F

motsatser. man måste få hata ibland. om man känner att man gör det.

precis som man älskar en himla massa. älskandet kan vara minst lika nedbrytande. men ifrågasätts inte alls på samma sätt.



det är lite ironi där i orden.

redovisande av midnattslogik.

och tanken på hur jobbigt det är att komma hem till ett tomt skafferi,skåp,kyl,frys när man är riktigt hungrig.

men jag kan inte slänga mat. så. då finns det bara en utväg...

2012-01-11 @ 13:09:23
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0