All She Cares About Is...




ligger kvar i sängen och sätter på radion, hör dem prata om det där bandet som gör videor i svart och vitt, använder samma akord och samma släpiga stämma i låt efter låt, skiva efter skiva. lyckas förstå genom att de tydligen vägrat att korta ner sin kommande singel och på så vis inte kommer spela i den där talkshowen med den norska intervjuvaren att det är en skiva påväg och ler ler ler för det betyder ännu mer musik den här våren.
singeln 999 släpps den 29:e, dagen innan krunegårds nya platta och här hos mig låter det som helt fantastiska nyheter. Skivvåren 2012 tävlar redan i mars med hösten 2010, och det är banne mig spännande!

Kommentarer
Postat av: Y

ja reklam har de ju fått oavsett

2012-03-19 @ 18:11:37
Postat av: Ralf

Jag fattar som vanligt inte vilka du pratar om, men men... Kent Thåström då, ger inte han ut nåt nytt? ;) heeeheeeheee

2012-03-21 @ 16:11:02
URL: http://ozzilda.blogg.se/
Postat av: F

åh det här är fantastiskt! Första halvan av Kent Thåström (den som stod överst på affischen duvet) släpper sin singel där den 29:e - och vägrar spela i skavlan för skavlan ville inte ha 2,50 min av deras låt.

Och sista halvan släppte för en dryg månad sen.

I stort sett är det Kent Thåström som hela det här inlägget handlar om.

Förutom Krunegård. Och The Magnetic Fields.

Sistnämnda blev bara en parantes - fast hittills är deras skiva bäst. Tänker mig att det nog är därför som du blev förvirrad.



hehehehhehehe

2012-03-22 @ 00:36:48
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0