det här med google





Idag ska jag, Cammo och alla andra lättlurade små konfaledare iväg på teambuilding a la höghöjdsbana och jag har väl tänkt att å de där låter väl skoj - undrar nu mest varför i hela världen jag googlade det. Herregud. Tack och hej för mig. Jag lärde mig gå när jag var ett och ett halvt ffs! Min balans var dålig från starten, ska jag bara hänga där i ett rep då eller?

Mmm. Lyssnar lite på Time of my life innan C kommer och hämtar upp mig. Eller Magnetic fields. Galet så sjukans underbart bra konserten var igår. Mitt hjärta har dragit på sig träningsvärk efter hur det bultade igår. Så himla himla himla himla bäst.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hahaha!! Det kommer gå bra Frida. Det kommer gå bra.



Eller...

2012-05-13 @ 13:23:15
URL: http://llouisecarllson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0