I don't have to love you now if I don't wish to













halvdagsjobbar mig fram genom vardagen och gör väl just inget vettigt under mina oh så lediga förmiddagar. ligger på en filt i den upptäckta trädgården, sitter och drömmer framtid, bokar tågbiljetter och går omkring och fotar allt som är fint (och tusen egobilder). idag gjorde jag och lo-cheese om frysrummet till sommaridyll i hbtjesusanda (läs: jesusbilden och regnbågsfärger). och så har jag spelat bandy med sex-sju småkillar i humlan medan deras föräldrar tittade på. kul att jag också fick ha roligt. haha. har pratat med tusen främlingar också. få närlingar. fast jag gillar pratande främlignar - de är roliga - och enkla på nått vis.
och nu: nog med ord. tagga jobbhelg!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Y

bandy i humlan låter spännande

2012-05-25 @ 15:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0