livet efter gis-övningen, när det liksom tog fart igen

 
 
katterna har precis startat krig med mitt rum som bas, men jag läser om att rädda världen så va tusan märker jag?
tog mig ut och sprang idag (pappsen känn dig utmanad, beach australia here we come), sprang snabbare än bilarna på motorvägen, det va mäktigt tills jag insåg att det var en bilolycka som orsakat allt.
sen hade vi en gemensam pluggstund också när ungarna somnat med popcorn som hägrande motivation - fast sen åt vi inga popcorn? skrattade massa istället
och nu, lär det sluta med sömn. det behövs - även om hela min vardag verkar sträva efter att få folk att vakna
 
go'natt

Kommentarer
Postat av: Y

Vad du än gör, så sluta inte att skriva =)

Svar: åh fortsätt säga så, det behöver jag höra
None None

2012-11-21 @ 11:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0