det är svårt att plugga när mumford & sons har släppt en ny platta...

 
det är svårt att plugga när Litte Lion Man snurrar runt i min skalle. skiver ner texten för att få den ur mig. skriver en hel little lion man historia.
tror inte det ger så många poäng på tentan dock. så nu är frågan: fördjupa sig i sannolikslära eller faktiskt lära mig det där om platteknonik?

eller! skriva en dikt med alla nya roliga begrepp och händelser jag lär mig om? JA MEN DET GÖR JAG, DET ÄR JU LÄRORIKT OCH KONST :D #poetenhartalat #smartesteverrr

Kommentarer
Postat av: Ralf

Haha, jag skulle lätt ge dig plus i kanten för dikter i tentan iaf ;)

Svar: Ralf! Bli lärare!! Nu fort!
None None

2012-09-24 @ 14:22:29
URL: http://ozzilda.blogg.se
Postat av: Y

att sammanfatta texten i diktform är nog lärorikt, gympa för hjärnan i alla fall =)

Svar: ja, jag menar det! Eutrofera mitt liv. Själens exrgi. Hållbar utveckling: område hjärtat.som ett smakprov liksom^^
None None

2012-09-25 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0