först dit, sist hem, du är en rolling stone för mig

 
sitter i köket och är nöjd med att vi svängde om köksbordet. lyssnar på kapten hurricane och har allt jag borde plugga på i finger till armlängds avstånd. men det går inte att ta tag i. jag vill inte. det vrider sig. säger frekvensavhängig polymorfism och reciprok evolution men jag bryr mig inte. kaskad effekter och amensalism och hoppas på ett paradigmskifte i mina känslor för det hära.
 
det är måndag. måndagskänslor. har kokat kaffe till bara mig för första gången, det har hunnit kallna, jag borde diska. på onsdag flyttar Lo ut och på onsdag kommer J och hämtar sina blommor. Innan det är det valborg. kom och ryck upp mig. inte med rötter och allt. men som en blomsterpinne, få mig att stå.

Kommentarer
Postat av: Y

saknar du de orangea conversen så vet jag var de finns

Svar: jag tror att det gick hål i sulan på dom i australien, men jag har försökt förtränga det sen dess så vet inte helt hur det står till. Ser de användbara ut tycker du?
None None

2013-04-29 @ 15:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0