älskade älskade människor

 
 

så kom den där dagen vi plannerat och pratat om så himla mycket


det lyckades visa sig att det var på riktigt, dom sa ja, dom gifte sig


och vi gick vid hennes sida såklart såklart


och när hon fick sin älskade man, fick jag genomföra en drömpose


och vi slog oss ner vid honörsbordet
 

skrattade, skålade och sjöng helan går


och tog fler episka bilder
 

all lycka till er älskade älskade människor, 'lskade älskade Cecilia and Marc



Jag visste att hon ville bort

att hon skulle försvinna

 

men när hon bestämt sig för att platsen hon ska sprida sina vingar över

ligger evigheter bort från den plats där jag själv finns

 

Det är inte som en kniv. Det är inte som att krossas totalt. Mer som att skratta i gråten.

Mer som att förvandlas till en tvättsvamp och hur många fler kramar jag än får så slutar det inte komma tårar

lite som att gråta i skrattet

för samtidigt står jag där med stolt och rak rygg och hoppas att allt går bra (mer än bra)

 

sen blir det tomt

hela luften blir tom och möjligheten att bara svänga förbi är försvunnen

det ekar illa. Fast jag är glad är jag ledsen.

Sen tacksam. Tacksam för tiden vi tog till vara på. (och för tiden som kommer)

 

Kommentarer
Postat av: L.

Haha, fantastiska bilder!

2013-07-06 @ 10:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0