tält hink bajamaja papper citat blixtlås ösregn skugga harmoni fri nostalgi

 
sitter här vid datorn igen då, i lilla köket och håller egentligen på att göra ett lass med pastasallad nog för att räcka resten av alla exkursioner men så satte jag mig ett tag. skulle väl kolla upp nått som jag glömt vad, när jag ser att håkan hellström-sidan beklagar sig över att siesta och fred och kärlekspelningarna ställs in.
 
är det något fel med mig när jag blir liksom lite tårögd av att läsa PLs grundare beklaga sig över konkurrsen? liksom som när någon dör så sägs det ju att man ska se sitt liv passera i revy, och här sitter jag och ser alla mina pl-minnen flyga förbi. hejdå fina festival! jag har många gånger suckat över din storlek, sagt att jag vill nån annanstans, men hej hallå, det här va ju äckligt tråkigt
 




fred och kärlek på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0