Lägesrapporter som passar in i aprilskämt

 
Alla nmilare gick hem och räknade statistik utom Frida, hon gick till aulan och hörde Gudrun Schyman jämstäldhetskriga!
(det bästa jag bört någon säga på GU)
 
Allt slammet från reningsverket sländes på åkern, utom arbetarna på svenskt vatten
de betala stort för att bli av med "slam-skatten"
 
Alla förslag till blasieholmen kaserades, utom de som hade formen av en låda
"de är så härliga att beskåda" (sa jurygruppen)
 
Alla plannerar köpa råsaftcentrifuger till sina kära i jul, utom frida och ralf
de tittade frågande på varanda och sa: "vafalls?!"
 
De stora länderna i Warsawa ville spara pengar, utom dom som kunde läsa den öppna rapporten från IPPC,
fick någon sådan ens vara med?
 
och juste
så va de sd-politikern från örebro
som vill få kvinnor under 25 att tro
att om de skulle skippa abort,
lät lön, jobb och karriär gå bort
lyckan i värden skulle gro
 
(har feberfrossa när jag skriver detta)

Kommentarer
Postat av: Lo

åh-nej-du-har-blivit-en-riktig-göteborgare.

Svar: jag antar att om jag säger emot så är det bevis för att det är sant och om jag håller med så är det också sant......!! Har jag inte alltid trakaserat dig med rim?:))
None None

2013-11-19 @ 23:10:46
Postat av: Ralf

Hahaha :D Råsaftscentrifug asså....

Svar: blir säkert supergott!
None None

2013-11-20 @ 18:53:51
URL: http://ozzilda.blogg.se
Postat av: Y

tänker inte köpa en sån däringa råsafttingest

Svar: till apelsinjuice går de ju bra med en gammal hederlig vad-den-nu-heter-press!
None None

2013-11-27 @ 10:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0