emelie emelie emelie emelie emelie emelie

 
det är en timme sen vi satt här i köket och smuttade lite på vårt te nu
en timme sen vi gick ner mot östra och det kändes som att vara på väg mot oktaven på björkegården
frosten låg vit på marken och solen var på väg upp

emelie emelie emelie emelie emelie emelie emlelie emelie

idag fyttar hon åker hon på semester, först en tur till stockholm och fina gamla sollentuna och sen vidare bort mot frankrike och det är liksom så att jag kommer sakna henne så himla himla himla mycket
 
tänk va, vad glad jag är att hon kom förbi och bodde här en sväng (mer värt än alla klarade tentor och bokmässor ihop)
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj min käraste du, vad man blir varm i kroppen av att hitta en sån här liten text! Jag saknar dig och tänker på dig och glädjer mig åt att vi ses ju snart igen, så ska det ju alltid vara.

2013-10-02 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0