Idag vaknade jag vid halv nio men låg kvar i sängen tills C kom med en kopp kaffe en timme senare, och sen låg jag där ännu ett tag, blippandes på mobilen

 
Jag har tappat vanan att dokumentera. Det är inte bara här jag slutat med det, det syns i en bara just påbörjad dagbok, i ett halvfärdigt fotoalbum med bilder från 2011 som väntar på sättas in, i stora mappar med mobilbilder som inte längre sorteras, och har inte ens lagt ut nått album på facebook eller så. Har tillochmed slutat med kalender och lagt undan min anteckningsbok för "saker att komma ihåg" på nått extremt smart ställe.
 
Ibland får jag för mig att jag vill ändra på det. Men rutinen att logga in på bloggen finns inte längre kvar. Jag glömmer av?! Ibland flyger det upp ett livstecken på instagram. Men. Ni vet, har alltid gillat den här plattformen. Alltid tyckt det är så himla fint med arkivet som sträcker sig åratals tillbaka och det lilla läsargäng som ändå tagit sig tiden genom åren att gå in och kika, kommentera. Att själv logga in och se vad Cammo skrivit.
 
Ibland får jag för mig att jag ska börja blogga om det som verkar kretsa som mest i mitt huvud just nu:
 
- Att skaffa jobb
- Att jag gått och börjat älska att gymma
 
Ibland tänker jag att det skulle ta tid från att faktiskt göra dem. 

 
Kollar på fler serier än någonsin istället. Det är också trevligt.
 

Kommentarer
Postat av: Ralf

Jag har också tappat blogglusten/motivationen. Men det kanske kommer tillbaka. Sånt kanske går i perioder. Man kan ju hoppas... :) För jag vill läsa din blogg!

Svar: finis! Detsamma! Har haft en extremt lång paus nu bara, men det kanske vänder nu. Läser dock gärna din, en favoritsida av alla sidor på hela internet!
None None

2016-02-24 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0