Känslan som uppstår när det ringer från jobbet och frågar var en är...

 
Skulle visst gå på ikväll och jobba imorgon, inte gå på imorgon och jobba lördag. 
Och nu har jag klagat och känt mig kass och sagt det till C så många gånger att jag inte kan säga det mer. Utnyttjar därför att jag återupptagit bloggandet (ja, känn er utnyttjade!). Jag är kass!! Hur kunde jag ta fel dag?! 
 
Och här har vi den stora nackdelen med att jobba på färja. Strunt i vågor och sånt. Jag har gjort ett misstag och min arbetsplats går inte att ta sig till! Vill ju jobba! Hatar ju dessutom att göra fel.
 
 
(Positivt: har fruktat dagen jag skulle missa båten sen jag började jobba 2014. Nu är det gjort så nu behöver det aldrig hända igen, right?!)
 

Kommentarer
Postat av: Ralf

Såja, såja. Jag förstår verkligen att det känns pissigt, men det är ingen idé att gräma över det mer. Gjort och gjort! Nu kommer du ju bli extra noggrann med att skriva ner när du ska jobba, och alla får göra misstag. Även du :)
Men en stor tröstkram till dig!

Svar: tänk om alla hade en vän som dig Ralfie, va lyckliga alla hade varit. Kram och tack för peppen! Gick såklart bra att jobba det jag fick jobba ändå och ingen kollade allt för snett haha 😒❤
None None

2016-02-26 @ 15:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0