jamen det kanske är en styrka att kunna erkänna vad en är lite sämre på?

 
- Har du några svagheter?
 
(har nån slags telefonskräck som innehåller elementen att svara, ringa, smsa, tala in röstmeddelanden,
verkar sakna förmågan att planera långt i förväg,
inbillar mig gång på gång att mina vänner nog egentligen hellre umgås med andra,
ser inte att det är stökigt förän någon påpekar det,
när jag blir arg börjar jag gråta, när jag blir hungrig börjar jag gråta, när jag ska göra något nytt blir jag så nervös att jag inte kan prata,
jag har en komplicerad relation till snoozeknappen,
samlar in hårstrån jag tappat och gör små bollar av dem på automatik, 
 
ibland låter jag bli att öppna posten, ibland får jag för mig att jag är dödssjuk, ibland glömmer jag bort att kolla mobilen på en hel dag.
Och. Jag verkar ha en förbannelse över mig som ser till att jag tappar bort mina värdesaker hela tiden,
- men också omgiven av goda krafter som ser till att det mesta hittar tillbaka till mig, ibland innan jag ens insett att jag tappat bort grejerna.)
 
- Jaamenjo, det skulle väl vara att jag tycker det är svårt att tacka nej till sötsaker :).

Kommentarer
Postat av: Ralf

Vilket mysigt inlägg (vilket är intressant eftersom det handlar om dåliga sidor). Gillar't! :)

2016-03-06 @ 20:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0