But for now, let me say - Without hope or agenda - Just because it's Christmas - And at Christmas you tell the truth - To me, you are perfect

ett litet love actually citat

Jag kan berätta för alla nervösa där ute- min skörd gick inte till spillror och jag har nu lyckats uppgradera mig själv tack vare den massiva skörden som fick ta plats nyss. Dock har alla mina grannar försvunnit så jag förstår ingenting…
   Såg även New Moon med Becka idag. Vilket var sjukligt mysigt trots att jag viskade citat lite halvhögt. Bio med Becka är en av mina favvosysselsättningar. Hon är fin hon.

Frida påminde mig precis om att decenniets sista lektion var fysik… och att nästa decenniums första är fysik. Jag älskar fysik.

(nu ska jag läsa Johans brev...)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

du får viska hur mycket du vill :) fint citat i rubriken, blir nästan lite sugen på att se love actually - den får nog åka med till umeå :) kraaam

2009-12-21 @ 22:48:54
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0