Det är ingen vanlig dag för det är JENNYS födelsedag. HURRA HURRA HURRA!



Man märker inte vad man har tills man förlorar det.
Eh, jag visste att jag hade en kanonsyster redan innan hon bestämde sig för att fly landet men alltså, ja ni kanske fattar. Man fattar inte riktigt hur tomt det kan bli. Man vänjer sig ganska fort också. Men ja, det var inte alls det här jag skulle skriva.
Jenny fyller tjugo år idag och det ska vi F I R A. Fatta att det är första gången i heeela mitt liv som jag inte äter tårta på den här dagen, bara det är knasigt. Men så är det här inte min dag heller, utan Jennys.
Hoppas du har det underbart idag och äter lite frukt åt mig både kiwis och mango.

Jag vet att bilden är hundra år gammal, och att det finns snyggare bild från samma tillfälle på din dator men alltså, de skulle ju kännas som fusk att sno en av dig på din självaste dag. Det jag ville ha var en med både dig och mig när vi är på nått äventyr. Och insåg att vi inte hittat på så mycket, speciellt inte med kameran i högsta hugg.
Skärpning på den fronten! När du kommer hem så ska du få (läs: kräver jag) en heldag på stan eller om vi kommer på något annat motsvarande lika systerligt.
Bjuder på fika på sturekatten kanske till och med. ;)

TUSEN MILJONER KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Emelie

Maha, hej tandställningsfrida! :D

2009-12-09 @ 22:22:17
URL: http://ehmehloh.blogg.se/
Postat av: Kes

TACK KÄRA SYSTER!



Det var jättefint skrivet! Saknar dig också! Kom fram till samma sak, mer systerliga äventyr helt enkelt! Men vi får skylla på att vi båda haft mycket att göra de senaste åren, gymnasiet och pojkvänner tar en jäkla tid!



Men det ska det bli ändring på! KRAM!!

2009-12-10 @ 04:59:26
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0