hmm man kanske ska se på ullared ikväll?

 

Här kommer lite från en allmänt soggig hjärna i en röd soffa

  • Jag kan förstå att de är sjuka i reklamerna för ja, det är aktuellt. Men jag orkar inte med att de är sjuka i sjunde himlen och i gosip girl också.
  • Något otroligt störande är att de visar vissa avsnitt av ”how I met your mother” och ”alla älskar raymond” vid åtta och sen visar samma vid halv elva! Vid halv elva går annars bara TVshop vilket betyder att man måste välja – sjuka försäljningstrick eller repris på något du såg bara några timmar sen.
  • Jag tyckte om en speciefik telefonreklam i fredags men det är inte lika bra idag…
  • Lite bitter över gruppindelningen på historian som jag fått ta del av… Men jag tackar mobiluppfinnaren för att jag fick veta det idag och inte imorgon
  • Jag blev jättesugen på julskinka…
  • Mitt öra har somnat för elfte gången idag
  • Jag läste ett helt rättskunskapskapitel om internationella domstolar för att senare upptäcka att jag inte skulle läsa den. Waste of time?
  • Reklampauserna blir längre och längre ju senare det blir
  • De översatte preciss ”if you are borat” till ”om man har en brytning”
  • jag tror hela mitt språkcentra är messed up så jag ansvarar inte för lingvistiska svårigheter i denna text


Kommentarer
Postat av: Skorpan den Ruskyge

hur kan örat somna S:?

2009-12-07 @ 18:36:58
Postat av: Frida

hahah, jag tänkte kommentera precis samma som skorpan! :P

Och de sjuka sända-samma-program-två-ggr-på-en-dag-bara-för -att-mobba-dem-som-är-hemma grejen :P Åh andra sidan. Cammo varför inte bara sova första gånen och titta på det vid elva? Det är så jag skulle löst problemet^^ eller varför inte en film... :P

2009-12-07 @ 19:57:30
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Karin

Men vaddå, TV-shop är typ spännande.. Och man somnar bra till det! You should try this (y)

2009-12-11 @ 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0