Mellandagsreashoppa är enligt word ett faktiskt ord.

Odenplan och Söder blev Cissis och mitt självklara mål tackvare dessas bra utbud av secondhand affärer. Myrorna, Kupan, Stadsmissionen , Nu & då samt Humana.  Lite ditt och datt hittade jag men något jag måste dela med mig av var att jag (cissi hittade den egentligen men hon är snäll) hittade en liten finurlig bok. Och allt jag säger är ”baaaakmaskin”


(och jag har precis fått nys att även om jag trodde att det var fritt fram att blogga så ha frida kontakt med civilisationen vilket betyder att mitt eminenta collage av Frida as I knew her inte blir av…)




Kommentarer
Postat av: Stina

Vad heter "baaaaaukmaskin" boken? :D

/Er trogna läsare Stina Müller

2009-12-28 @ 17:56:14
URL: http://enstina.blogg.se/
Postat av: C

haha. Den heter "hit och dit men ganska långt bort" :)

2009-12-28 @ 19:53:25
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0