Och Frida lämnade mig ensam med bloggen fram till den 30. Det innebär att jag kan göra vad jag vill utan att hon kan stoppa mig...

Grinchen försvann i sista stund (mycket tackvare kyrkbesöket som faktiskt egentligen är varför jag firar jul) och det blev riktigt mysig. Som den vegiteribland jag är smakade jag farfars hemmagjorde köttbullar men åt även av de hemmagjorda sojabullarna (som jag kan ha bränt). Mitt lilla äggkokarförsök gick bra och endast 2 av 6 sprack. Ett högt betyg. (och de smakade inte kontigt… ska man ha i salt??). Jag åt även (och har även de senaste två dagarna ätit) den fabulösa kalkonen… Och så smakade jag på julskinkan… En sann vegiteribland alltså.

Böckerna är min sanna kompanjon under dessa mellandagar. Dessa mellandagar som egentligen består utan att äta rester och chilla. Och se på animalplanet!!! Min nya favoritkanal –  rekommenderas starkt. Min omgivning kommer med största säkerhet få ta del utav den kunskap jag berikats med ang. vår värld så ni får förbereda er lite mentalt. Eventuellt ska jag försöka behärska mig men jag lovar ingenting!

DOCK är näsa års mål att utrota alla spår av ”Last Christmas”. Den ska bort. Alla bevismaterial för dess existens ska elimineras. Alla covers. Originalversioner. ALLT. Någon som är på? 

To conclude: God fortsättning


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag är på! När ska vi leka? Jag känner mig ensam :(

2009-12-26 @ 19:22:53
URL: http://misguidedpapaya.blogg.se/
Postat av: FN

Min engelskalärares favoritlåt är Last Christmas

2009-12-26 @ 22:21:45
URL: http://eddieshead.blogg.se/
Postat av: HW

Trodde du att Frida var helt borta från civilisationen? nu har jag kopplat upp datorn, och Frida sitter en halv meter bort,..

/HW

2009-12-28 @ 12:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0