Säger man det tillräckligt mycket blir det sant?

Fysik är mitt favoritämne. Och det är roligt för jag är bäst av alla på det. Jag förstår allt och inga uppgifter är problem. Jag behöver inte ens edward – så bra på fysik är jag. Jag älskar verkligen fysik. Så tråkigt att vi har så lite fysik. Vi borde ha mer. Just för att der är så roligt och man mår så bra av det. Varje gång man går därifrån känner man sig så smart och duktig och hel som människa. Man mår verkligen bra av det. Och det är bannemig mitt favoritämne för det är så intressant. Och tala inte om spännande! Man är aldrig så exalterad som under fysiklektionerna. Man vill bara sitta där och lära sig mer och mer och mer. Vilken tur att man förstår allt och att de tär så roligt. Fysik är så spännande. Roligt. Intressant. Helt klart mitt favoritämne.


Kommentarer
Postat av: Hanana

hahahahaha tell me if it works

2009-12-02 @ 19:46:24
Postat av: hw

Jag får nästan lust att byta dotter :-)

/HW

2009-12-02 @ 20:57:41
Postat av: Mamma

Jag ÄLSKAR detta.....den är så ironiskt att man nästan tror på det. Men du vet att det gör ingenting om du inte klarar fysiken, Hasse på Vivo kräver inte den typ av kunskap av sin personal....

2009-12-03 @ 09:15:54
Postat av: F

här är det jag som lärt henne allt jag kan... och vad får man för detta?!!!

Jag vill byta pappa.

2009-12-03 @ 13:35:47
Postat av: Y

hur skall man reda ut denna röra? Ni är bra även om ni inte blir fysiker utan nåt helt annat.

2009-12-03 @ 15:33:40
Postat av: Karin

Jag håller med till 220 volt!

2009-12-05 @ 11:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0