Ännu ett Joss Whedon relaterat inlägg

Lillebror requestade precis att titta på Buffy. Jag börjar tro att vara sjuk sätter sig på hjärnan – but hey I won’t complain. Just nu sitter vi och tittar på ”Once more with feeling” och uppenbarligen har mitt maniska tittande präglat honom för han kan texterna. Kanske hinner vi se när Willow går bananas och vill utplåna världen och Xander räddar den med hjälp av kritor??

(jag börjar även tro att min besatthet ung har skadat mig för all framtid men sen är det ju världens bästa serie också)


Dock endast sången och inte själva musikalklippet då Youtube versionerna inte rättfärdigade hans underbara röst

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi tackar Joss - Buffy - Spike - Sander och alla andra för dina fantastiska beyg i engelska. Icke att förglömma din moster som gav dig boxen i present!

2009-11-14 @ 08:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0