Dags att sova? Inte då!

Berätta för mig nu kära bloggläsare hur i hela friden mitt icke existerande biologiredovisning nu är för lång!?!
Aja, man hoppar alltid över något när man blir nervös så de här blir säkert bra... host.
Fast jag är mer nervös över att gå till biologin än att redovisa. Åsnor och sånt.

Överlever jag dubbeltimmen imorgon ska jag nog fira med en tripp till ja, vart var det jag skulle... St eriksgatan nånting. Kents nya skiva Röd ska inhandlas :D

Nu ska jag fortsätta skriva stödord. Och sen ska jag inte nämna biologiplugg mer på den här bloggen...

Puss och kram!
Frida

PS. Jag målade med fingerfärg med lilla A idag. Så eftermiddagen var i alla fall underbar. Åt cyklar gjorde vi också. DS.

Kommentarer
Postat av: Y

det kommer säkert att gå bra, take it easy bara !

2009-11-10 @ 09:11:28
Postat av: H

..och lille A tyckte om att måla också! Men vad säger du...åt ni cyklar?????

2009-11-11 @ 19:33:17
Postat av: F

JAPP. Du vet det var mörkt så då skulle vi ta en sov paus (man sover på natten eller hur) och sen när vi vaknade var det dags för frukost och det enda som fanns i närheten var cyklar. Jag tror lilla A fick i sig hela styret och lite smakbitar från sadeln. ;)

Resten är nog mellan lilla A och mig ... ^^

2009-11-14 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0