SOLLENTUNA CENTRUM

För några dagar sedan blev Sollentuna Centrum klart. Helt och hållet. De flesta av er har kanske redan varit där. Men jag tänkte på min inredningsintresserade syster långt bort i Melbourne. Ett smakprov på övervåningen:


Största delen går i trä. Gina Trocot, Vila, Scorett, Sand, mm slår upp portarna.



Caféavdelning med brasa. Sjukt mysigt.




Utsikt över Oasen. Ganska värdelös bild. Palmer från LA eller va de nu va.



Coffieshoparna duggar tätt.



En helt ny gång med i storsett endast underkläder... Gillar taket.




Jag gillart. Nära till julklappshandeln i år.

Kommentarer
Postat av: Y

Ja man behöver inte gå nån annan stans i år!

2009-12-01 @ 08:21:29
Postat av: Kes

WOW! Fett coolt! ÄLSKAR BILDSERIER!!! Tack för att jag fick en sneek peek!

2009-12-04 @ 02:05:44
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0