Från en luftmadrass

Hej bloggen! Det var länge sedan. Det är nästan som att jag ligger på normal uppdateringsnivå istället för på hyper. Vet inte om det är någon annan än jag (och Cammo) som har noterat men jag har faktiskt inte skrivit ett blogginlägg sen i torsdags! Herrejistanes.
Och vad betyder detta? Att jag inte har något what so ever att säga?
Inte då! Så fort jag får för mig att ladda över bilderna från kameran kommer bloggen explodera. Förbered er på allt från min sida av NT-overall målningen till fotoexpedition Sollentuna centrum. 
Jag såg New Moon igår också, den var underbar. Speciellt i mitten. Jacob i mitt hjärta. Den dagen jag lär känna en sån pojke så ska jag då inte ge upp honom för en iskall blodsugare. 
Invigde min skype idag. Och Jenny var den ärade personen att ringa första samtalet. Jenny! Ah, det var jättemysigt den lillakorta stund som allting fungerade och jag känner att vi borde boka in en date snart igen.
Nu vill Cammo ha tillbaka sin dator och mina litterärgestaltnings vänner vill att jag läser deras noveller.
 Have a good night, see ya' soon, don't wanna be ya'!

 F to the R to the I to the D to the A

Kommentarer
Postat av: Kes

Ja det var jättemysigt, håller nästan med dig om Jacob hahah! :D

2009-11-26 @ 04:51:34
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0