Frustration på hög nivå... och annat

 Och jag blir så sjuk frustrerad över att datorerna i datasalen är på en obehaglig höjd. Jag är tillräckligt lång för att inte kunna stå vid de upphöjda men tillräckig kort för att fortfarande ha problem vid de vanliga. Något som resulterar i att jag måste stå på tå….

Och sjukaste saken som hände. Under mitt history test (där vi bland annat fick kakor samt skulle skriva ett ansöknings brev från Vesalius till Charles V ) satt jag och tänkte på en liten tecknad grej om common sence.
   Jag berättade inte det här för någon för frankly – ganska worthless information. Men vad mailade Cissi precis mig?? Jo, den tecknade grejen jag tänkte på. Sjukt!




Thumbnail


Kommentarer
Postat av: F

HAHAHA<3



de borde ha en upphöjning i mellan nivå :P

2009-11-10 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0