I landet lagom är bäst

Okej, jag föll för frestelsen på facebook och tänkte kolla upp dagens tur. Förut har jag inte fått över 22% och blivit deprimerad. Och idag, vad är de dem säger egentligen? Hihihi... 100%. Det är så roligt sånt här för jag blir så into it och när jag tänker på saken började nog turen redan i natt. Jag menar jag vann RISK, evighetsspelet, fick leka kurragörra, historiens mest klockrena lek och sova hos Cammo där hennes mamma spontant bestämt sig för att bädda åt mig. Tur? Jag är så stört skrockfull.
Betyder det här att jag kommer träffa min drömprins idag och leva lycklig... för resten av dagen?


Kommentarer
Postat av: Y

ha ha dags att köpa en triss kanske =)

2009-11-01 @ 13:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0