Kära blogg

Idag tänkte jag berätta om min dag. Den har varit lång och någorlunda spännande. Eller spännande? Vill ni ha spänning får ni läsa Cammos inlägg.
Jag hann med bussen utan att springa (de va ett tag sen sist)! Satte mig brevid Fanny som hela vägen pratade i telefon med någon jag hoppas var hennes pojkvän. Jag höll på att somna lagom till rusningen vid Sollentuna. Älskar underbara 523:an som man slipper kliva av.
Första lektionen för dagen var fysik. Fysik B. Satt med Anton. Anton är rolig. Vi tog en av Anders studsbollar och lekte med. Har ni tänkt på va coolt det skulle va att ha studsbollar under fötterna? Det gjorde jag och Anton.
Sen var det rast, sprang in i Skorpan, Karin och Erik som hade nakna flickor på sin tröja. Och resten av blocket spenderades med Felicia och Daorsa. Vi skulle skriva våra noveller men det blev mest prat. Mysigt.
Klockan 11:30 träffade jag på Cicci och Ben vid mitt skåp. De pratade om Irland. Jag vill åka dit! Men eftersom rasten är tråkkort så sprangs det mest bara vidare. Svenska B är nog dn tristaste kursen jag läser just nu och inte går det så jättebra heller. Idag pratade vi om danska och norska och hon startade ännu ett arbete...
Åt lunch med Cicci och Karin från matten kom och satt med oss också. Det haglade ute. Och sen var det dags att ha projekt. Dvs efter att ha diskuterat flickorna på Eriks tröja ännu en gång. Är det sexigt med bulle på magen?! JA. VA? Nej? Alltså båda har rätt.
Projektet gick bra. Vi skriv ihop frågor till Leif Eriksson som är barnbokillustratör och satt sen och skissade på olika tekniker och karaktärer.
Pratade med han som får mitt immunförsvar att hoppa. Det ni! Några meningar fram och tillbaka.
Karin TSO åkte buss med mig till sollentuna och efter det fick jag ta mig hem på egen hand. Det är det här som är risken med att sätta sig och skriva när man egentligen inte ha något att säga. Jag bara bubblar på. Vet inte ens om någon orkade läsa så här långt. Haha, oavsett så var det roligt att skriva^^
Imorgon är det biologi"förhör". Ska nog plugga lite.

Matte för ett år sen.

Kommentarer
Postat av: C

åhh! jag vill också ha en spännande dag!! (även om det var spännande att se harrypotter på svenska...) En väldigt vacker bild.

2009-11-04 @ 20:19:22
Postat av: F

Jag älskar bilden :D

Harry potter på svenska kan vara hysteriskt roligt, vill du så kan du få låna hemligheternas kammare på VHS.

2009-11-04 @ 20:31:20
Postat av: Y

Immunförsvar?

2009-11-04 @ 21:49:41
Postat av: F

du skulle bara veta ;)

2009-11-04 @ 22:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0