Och alla drömmar vi har drömt det vackra som vi nästan glömt

Efter en pumpa och en natt fylld av RISK vaknade Frida och jag upp hemma hos mig. En liten tripp runt kommunen med slutdestination Kby var först på agendan då Cissi och jag var att arbete på dop (dock tvivlar jag att man kan uttrycka sig så på svenska men you get the picture). Väl där slet vi som djur och vi har nu diskat 90 personers lunchdisk och fikadisk. Det är ungefär 270 st bestick… Så, jag har mer eller mindre bränt sönder fingertopparna på supervarma tallrikar men det var roligt. Vi blev utnämnda kökschefer vilket innebar att vi fick bossa runt i köket, och det är alltid lika roligt.

Nu tittar jag på the Proposal med mammaochpappa och eftersom att den är så söt att jag ska koncentrera mig.
(och kanske om Frida inte är för arg på mig kommer det komma upp en ny header…)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0