som en strandad val

Nackspärr kan komma plötsligt. Till exempel vakna 6:16 och inte kunna röra sig. Tecknen är smärta och kramp i nackmusklerna. nähä? Du får svårt att vrida på huvudet. Så det är anledningen till att jag bara kan titta över vänster axel? Jag som trodde att det bara var för att det var roligt. Oftast är det svårare åt den ena sidan. Höger exempelvis Värme kan minska besvären. Tack och lov för vetekuddar Besvären brukar gå över på några dagar. VAAA!? Jag vill inte ha det i några dagar!!!!



Kommentarer
Postat av: F

Jag vill inte heller att du ska ha det i några dagar!!!!

CAMMO skolan behöver dig! Vi skulle ju äta lunch :P

Vila ordentligt och kom så snart du kan. Torsdag är å andra sidan kortdag...

2009-11-04 @ 18:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0