Telephonepal


Cicci är min bästa telefonkompis. Avslutade precis ett samtal på (nej, mamma och pappa läs inte, ni mår bättre av att inte veta :) ) en timme. Och det är verkligen helt stört för tiden hinner bara flyga iväg! Jag vet inte vad vi säger egentligen, det började med att C behövde ett tips och fortsatte i pojkar, lejon kungen, musik, pubar där ibland the Liffey som vi ska till imorn, med mera med mera. En favorit är den delen av när nån av oss börjar sjunga på den musik vi lyssnar på, vilket leder till att den andra måste sjunga vad den lyssnar på. Sånt här kanske man inte ska avslöja? Ni kanske aldrig kommer kunna ta oss seriöst igen?
Skitsamma, bara ni vet att när ni ringer mig har ni konkurrens ;)



Kommentarer
Postat av: Y

jo jag märkte att du snackade länge. Jag har en bekant som det också blir långa samtal med, men det beror inte på mig.

2009-11-05 @ 23:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0