What a wonderful day

Min glass är slut. Jag har ont i knäna. I vaderna. I smalbenen. Ögonen är trötta efter en lång dag. Allt som borde göras hänger över mig som små moln. Dessutom jag är strandad i köket.

   DOCK kunde livet vara värre. För det finns mer glass i frysen. Ipren i skåpet. Glasögon för trötta ögon och det är faktiskt bara en liten bit till soffans där jag ska slå mig ner med min nyinköpta Angel season five. Dessutom så har jag lärt mig att prioritera och hur mycket jag än kommer ångra det sen att jag inte gör projektarbete eller matte (av vilken jag har min SISTA lektion på gymnasiet i imorgon)  så kommer jag i alla fall ha spenderat kvällen med att stirra på Spike och andra heta vampyrer. Lycka

 (och en dag Fridalilla ska jag kultivera dig och tvinga dig se på the best of Buffy <3)



(JAG DÖR! Hela boxen är utvikbar och det står citat på alla skivor!!!)Thumbnail


Kommentarer
Postat av: F

Jag är glad när du är glad :)

2009-11-12 @ 22:54:23
Postat av: Cissi

Haha, det där är definitionen av lycka!

2009-11-13 @ 11:03:10
URL: http://misguidedpapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0