DONKEY

Okej, jag övar fortfarande på det här med att blogga och tänkte ta tillfället i akt och skriva mitt första inlägg, för jag orkar inte gå och lägga mig. Nu har jag till exempel lärt mig hur man laddar upp en bild, det tog sin tid kan jag lova. Men det jag egentligen skulle berätta om var lördagskvällen som har, förutom nu framför datorn, spenderats på Stinsvillan tillsammans med resten av elittreorna från Rudbeck. Alla var vi där av en och samma anledning, Chirping.
Det var en fin kväll med massa bekanta ansikten. Och även om de sköt upp spelningen nån timme eller två så ångrar jag inte det minsta att jag gick dit. Inledningen med Floating around och avslutet med gitarren... de kommer bli nått av det här grabbarna, de känner ja på mig.


Kvällen spenderades på Stinsvillan. Ja både Cammo och jag och resten av elit-treorna var där.

When we grow old, and lose all our tears
and we longsince forgotten our dreams
Will you remember, remenber me?

// Frida

PS. Myspace är en fin uppfinning: http://www.myspace.com/chirpingmusic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0