"HOW ABOUT IT, THEN?"


Igår kväll bestämde Cicci och jag träff på video3000.
Det är alltid lika spännande när C och jag ska bestämma oss för något. Vi har båda ett lite för stort föråd av beslutsångest... Men överaskande snabbt hade vi enats om en film, dvs då vi gått igenom hela nyheter och topplistan hyllorna. Det blev The Boat That Rocked. Sen cyklade vi hem till mig. Efter lite tjat övertalade jag henne att vi skulle plocka äpplen och precis som första gången hon va hemma hos mig (sen vi börjat rudbeck) steka dem med kanel,smör och socker. Stört gott!
Med varsin skål bänkade vi oss nu framflr tv:n. Det dröjde inte länge förens man var helt inne i handingen, och det var inte bara en gång vi vek oss av skratt i soffan. Bästa film jag sett på länge, skulle kunna se den om och om igen. Full av både snyggingar, drömpojkar, störda skämt, kloka tankar, lite historia, snygga detaljer, intressanta karaktärer och galet bra musik. Ett måste att se helt enkelt!

Efter det dröjde C sig kvar några.. timmar. Vi hittade våra Innan Jag Dör listor som nu blivit uppdatarade och sen prata vi oss igenom resten av natten.



Kommentarer
Postat av: C

jag vill också....

2009-10-25 @ 12:12:55
Postat av: Y

ja synd att man missade den ,men den går väl att hyra igen

2009-10-25 @ 12:43:47
Postat av: F

aw<3

vi måste bestämma dag för musikalkvällen! Torsdag? Lördag? Fredag?

2009-10-25 @ 14:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0