Du är som jag när du dansar...

Puuh! Jag är helt slut.

NT-dans är stört kul!! Och jag kan alla steg nu, i alla fall i teorin. Det behövs en del uppmjukning och finputsning innan de både sitter och ser snyggt ut. Gah, alla är sjukt duktiga. Ni skulle bara veta... Sitter och lyssnar på den fantastiska låten nu...

Jag och Elin hade det jättehärligt på stan. Vi gick omkring i affärer och jag är jättestolt för jag lät bli att köpa något trots att jag hittade en dröm jacka samt fina kjolar och... Nej, här ska det sparas annars kommer våren inte gå runt. Vi åt middag tillsammans på Tacobar och spårade in på ämnet gamla minnen och diskuterade alla våra sjuka lekar vi lekt, alla knäppa spel vi spelat och filmer vi tittade på.
Inte visste ni att Elin och jag var progamledare som blev filmade så fort en lampa var tänd. Med gosedjursshower, bakningstips, äventyrsreportage ja allt som två små barn kan hitta på.

Jag vet inte vad jag ville skriva är för trött i benen för att tänka.

Vi ses imorgon istället.

Kram

Kommentarer
Postat av: Y

Ha ha Ja ni var ju så söta som små och alltid skulle det spelas teater =)

2009-10-27 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0