Du frågar hur det är som om det vore uppenbart

Hela dagen har lite passerat i någon form av grå dimma. Min mysiga mattelärare kände imorse att spontant säga:

"Välkommen till en annan underbar höstdag. Det är sol ovanför molnen
"

 Detta var alltså 8:20 och dags för prov. Att jag sedan skulle räkna ut rotationsvolymen av ett geléhallon runt y-axeln snurrade bara till verkligheten ytterliggare.
  Sen kan vi ju berätta att söta lilla Johan som blir klar lärare i vinter kommer nog aldrig mera att ha ett prov som är begränsat till en A4 sida. Hoppas han har ett förstoringsglas hemma annars kommer det finnas vackra tvåbokstavskombinationer på de flesta papper (men jag tycker att i är en underskattad bokstav när det kommer till kombinationer)




Älskade busskur som skyddar mig mot vinterns kyla



Kommentarer
Postat av: F som i Frida

HAHA! Anders!x)

2009-10-19 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0