"Du prenumererar på den här e-postlistan". Frågan är varför

Värktabletten från i morse har slutat verka. Och jag satte mig precis med knäna först. Och det var inte roligt. Men oj vad värt det var. Efter dansövningen har jag svassat omkring här hemma och dansat lite för mig själv sådär i smyg. Och hela den där omöjliga grejen med rumpan börjar komma nu lite sakta. Snart ska jag vara lika duktig som Julia.

Jag har även passat på att begrava bordet i böcker. Nu är alla lästa utom en (två av typ 10 var något att ha) och jag skickade precis i väg logginlägget. Ska även uppdatera boklistan så jag har alla nerskrivna. Och sen ska alla anteckningarna in i datorn. Om jag inte får MVG i projekt kommer jag iallafall veta hur man ska snärja pojkar. Kanske pröva mina kunskaper på måndag? Nu ska det i alla fall göras lite nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0