FRIDA FIXAR

I mitt rum har man de senaste åren kunnat hitta två affischer (kent, mando diao) som helt ovärdigt legat och skräpat på golvet. Detta skulle jag ta tag i i torsdags, men insåg att de enda häftstift jag hittade var gula, gröna eller röda. Jobbigt läge. Det måste strida mot alla stilens lagar att sätta upp affischer med sånna, inte nog med att man gör hål i kanten utan.... nä det gick inte helt enkelt.
Det finns bara en lösning på problemet.
I måndags köpte jag ett lila nagellack. Jag har inte hunnit måla mina naglar än men...
Idén är helt och hållet kapad av Jenny, som målade allt med nagellack för ett par år sen. Men till er som inte har galet pyssliga storasystrar så finns jag här och tipsar ;O
Jenny, jag saknar dig. Speciellt när jag insåg att jag behövde en tredje hand för att kunna blåsa dem med hårtrok.



Ha en bra dag!

XoXo F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0