"jag såg hanna här om dan. jag gick förbi."

Jag känner att en nostalgivarning kan vara på sin plats.

Det var länge sen jag bodde i biblioteket och fick skrika A22 bara för att. Och snart ett år sen den där vintern då nästan alla var lyckliga och man fick bygga snögubbar som liknade ens mattelärare.
Fem år sen fjärdlång. Fyra år sedan "world on fire". Tre år sen vi stod i aulan och sjöng om pluggisbarn. Två och ett halvt år sen jag höll i en geografibok (vilket förresten inte är nått jag saknar) och ett år sen jag såg müsli(eller kanske nästan två).


Det var även på dagen ett år sen vi såg DEN LÅNGA FLYKTEN och vårt första elefantkakbak.

 

    
2006                            2007                   2008                          2009





Kommentarer
Postat av: F

aww! Den långa flykten! Ett helt år sen! Det måste firas med en elefantkaka tycker jag.

Fina bilder, men hur kommer det sig att man inte få se någon Cammo 2006? Nog för att vi inte posade tillsammans på så många bilder kanske men ändåå (min kamera va trasig den helgen >.<)

2009-10-24 @ 17:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0