"jag har kovader! Fast kor har smala vader... Har kor verkligen vader? Har de inte bara ben med hår på?"

Jag kom precis hem från Fridas efter en otroligt mysig torsdagskväll/natt/fredagsmorgon med film och prat. Det första mamma sa var att jag luktade någon annans hus. Hon har ett spännande luktsinne den där kvinnan. Men ja, merparten av senaste dygnet spenderades ju hos Frida så det kanske inte är jättekonstigt. Förövrigt är jag lite mosig men inte alls farligt trött.

För resterande dagen är det plugg som gäller. Och officiellt sitter jag just nu och pluggar projekt men ärligt talat så har jag inte kommit igång än. Jag blev lunchansvarig av någon sjuk anledning och jag känner inte för att multitaska (må vara det fulaste engelsksvenska komponerade ordet ever). Men jag insåg att om cirkus en kvart måste jag hitta lite protein och tillaga. Vilket innebär jakt. Jag trodde det var männens syssla men ja, världen är ju ändå lite sned så.


En ganska underbar bild som jag hittade i Samma art olika världar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0