Let's get these teen hearts beating. Faster, faster

jag kommer aldrig hinna plugga på det här lovet. nu är det bevisat.  Kanske lite projekt efter vi brutit oss in i skolan imorgon?? Min eminenta plan om att hålla torsdag observed gick ju åt fanders due to två timmar NT dans. förhoppningsvis har mina knän läkt tills dess men jag tror jag lär plåstra om dem på nått sätt för säkerhets skull. Men hellre kunna dansa än att veta hur man väljer partner? De kanske är sammanlänkade? Annars har jag ju alltid fredagen hur ont det än gör i min arma själ. Nej, nu ska jag sova då sl anser att jag ska ta bussen 08:39.

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

HAHAHAHA omg jag har gått runt och lyssnat på den där låten i en vecka typ, hittade den precis på min dator :O

2009-10-28 @ 09:37:33
URL: http://misguidedpapaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0