No, this is different. Our love was eternal. Literally. You got any of those little marshmallows?

Idag var det en månad sen jag senast var på IKEA och det firade vi med att åka dit igen. Och något som gjorde mig väldigt lycklig var att nu har de börjat med julpyntet. åh, jag hjärta ikea. Det var väldigt mysigt och vi åkte förbi plantagen på väg hem. Det var spännande. Vi hittade gravljus som var omsluta av en röd plastbehållare med en 3D Jesus på korset utanpå. Väldigt smakfullt...
Vi hittade även ett bord med en massa snökulor som man kunde skruva upp så de spelade jullåtar. Så mamma skruvade upp ett antal och sen smet vi därifrån medan de osynkroniserat spelade julsånger högt i hela lokalen. Väldigt spännande.

Jag sitter just nu framför Tv:n och tittar på Buffy (jag fick ett stört återfall efter att ha sett det på Tv häromdagen). Det må vara så att det kan anses vara ett töntigt program men jag älskar det ändå. Det är ett program som innehåller allt! Dessutom lärde jag mig engelska tack vare det så I’m happy. Förhoppningsvis hinner jag se hela "a new man" innan det är dags att bege dig mot baletten. Nu ska jag koncentrera mig för Giles ska snart bli en demon.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

vadå fet haka? klicka på bilden så ser du att den är jättefin så det så! :D puss och kram

2009-10-25 @ 22:37:32
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/
Postat av: Johan

Älska IKEA! Barb var just där och köpte blåbärssylt, knäckebröd, rom, ballerina, grovt rågrböd och KAVIAR! Yeah! Alla är sjukt skeptiska mot kaviaren och knäckebrödet. (vilket egentligen bara är bra. Mer till mig!)

2009-10-25 @ 23:18:15
URL: http://johanusa.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0