Nu blev jag lite ledsen

Fastnade framför gimp nu när jag kom hem från arobicspasset (som för övrigt va underbart^^ mest pga fint sällskap) Och har suttit och fixat och trixat och var tillochmed nöjd med resultatet (inte för att det behövs men jag håller på med en ny header, jag och C började göra varsin när vi startade det här bloggprojktet:P) och vad händer?
Gimp stänger av sig själv -.-

Så nu har jag inte pluggat någonting och allt slit är borta. SUCK.
Att äta ett äpple är det mest produktiva jag klarat av på en och en halv timme.

bläää.
Hormoner är inte alls så spännande när man måste få fram något intressant :3
lyssnar på historiens sjukaste kentlåt. Något som dök upp en kvart efter den sista låten på andra skivan i B-sidor spelas. Tror det är finska nån gormar på.

ha de så bra!


Kommentarer
Postat av: Entangled

Marcus sång! I laaaaajk! xD

2009-10-23 @ 19:20:51
URL: http://entangled379.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0