Och vem kan du skrika åt när inget blivit som du vill

En mycket händelserik dag. Kby med Frida och mammahessner.  Jag tror inte vi underlättade planerandet jättemycket men vi var där och… livade upp stämningen?

Resan fortsatte mot skolan för att senare leda oss till spegelsalen för Nt Dans övning.  Jag tror inte jag kommer kunna gå imorgon due to träningsverk men vi var duktiga. Och det var sjukligt roligt. Jag är stolt över mig själv.

Frida och jag skildes senare vid lejonet där jag bytte sällskap till Becka och hon till Elin. Vi myste väldigt länge och ja, jag behöver verkligen henne i min verklighet. Hon är en väldigt fantastik vän och jag har tur som har henne.

Bussen var knas och jag skulle vänta ett litet tag. Och så stod det en människa, som jag egentligen inte känner och väntade. Jag tror vi pratade en gång när vi var typ 12? Och jag har inte sett henne på över tre år. Men det roliga är att hon kände igen mig. Och vi pratade hela vägen hem. Det är otroligt hur människor egentligen är och fungerar. Det var väldigt skönt att prata med någon som inte dömer en eller har en speciell bild av en. Någon som helt enkelt är intresserad av vem du är. Oavsett vem alla andra säger att du är.

Den faktiskt fantastiska dagen avslutades med att när jag kom hem låg det ett väldigt speciellt brev i mitt rum. Från en väldigt speciell människa. Som jag ser upp till väldigt mycket.

Imorgon är  det Alphadag och jag ska hämta C 8:10 och F vid halv nio. Så nu ska mysas.

 
Spännande fynd i Kbys kök





Kommentarer
Postat av: Rebecka

du är också ganska fantastisk <3 och din uppsats kommer knäcka :D

2009-10-26 @ 21:37:05
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0