ÖVA, ÖVA, ÖVA!

Känner mig lite smått galen. Vet inte om det kan ha något att göra med att mitt rum i stort sett är madrassrat... Eller på grund av sömnbrist, långa dagar, inte gjorde läxor, uppskuten dusch, halvlila naglar, irrfärder mellan sollentuna,täby, vallentuna och väsby med dragläget, eller att jag fortfarande drömmer sjuka drömmar. Well, om vi bortser från läxor och allt sånt där tror jag det kan bli mysigt att börja skolan igen. Men innan des ska jag a tag i allt "borde göra...". Kanske någon av dem i alla fall.
Elin sov hos mig inatt. Innan va vi hemma hos hennes pappa/min morbror/Lilla As pappa. Vi hittade ett gammalt spel som vi alltid spelade hos henne förr i tiden. Filmgurun. Vi tog med det hem till mig och roade oss hela natten med att göra vår egen film, spela in sjuka röster och vrida oss i skratt. Historiens sjukaste spel, inte lika svårt och läskigt som vi kom ihåg det, men fortfarande lika roligt.
Dagens duktiga: Första utkastet till min barnbok är klart.

Härliga lördag.
Nu, duscha!!!!!!!!!!!!

// F - blogg.se seeeeegar och vill inte ladda upp min bild :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0